Nie odkładaj planowania BLACK FRIDAY na później!

Czy wiesz kiedy w tym roku wypada black friday?

Dokładnie 24 listopada 2023 – to znaczy, że mamy +/- 2 miesiące do dnia/weekendu w którym wszyscy rzucają się na kampanie reklamowe. Zastanawiałam się pisząc ten post blogowy, czy będę jedną z pierwszych osób, które zaczną trąbić o black friday, czy jednak idealnie wpasuje się w zalewające nas komunikaty. Zobaczymy!

No więc dlaczego nie warto odkładać planowania black friday na później? Bo mamy już dwa miesiące do tego dnia. Przejdziemy przez kalendarz od tyłu:

A co powinno zadziać się wcześniej?

  1. ustalona promocja – na co i ile

  2. gotowość strony landingowej – tekstów i grafik (jeśli będzie)

  3. przygotowane grafiki do reklam

  4. przygotowane teksty do reklam

  5. przygotowanie newslettera (jeśli będzie wysyłany)

Oczywiście do tej listy można dodać o wiele więcej – posty, relacje, wpis blogowy. Dlatego tak ważne jest, aby do planowania podejść już teraz. Zastanów się czy i jakie działania planujesz na ten czas. Nie czekaj do ostatniej chwili bo promocja ustalona z dnia na dzień może nie przynieść żadnych rezultatów.

Warto przygotować się też wcześniej do black friday w inny sposób – czy masz już grupę odbiorców, której będziesz coś sprzedawać? Jeśli nie, to zostało Ci mało czasu, żeby zwiększyć zasięgi i dotrzeć do nowych osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *