Jak planować reklamy dla klienta z małym budżetem?
Mały budżet klienta? Czy to przeszkoda, gdy chcemy mu puszczać kampanie reklamowe? Szczególnie wirtualne asystentki, które jako dodatkową usługę świadczą ustawienie kampanii mają tu dylemat.
Czy jest sens w ogóle wchodzić do menedżera reklam, jeśli budżet jaki klient przeznaczył nam na reklamy jest mniejszy niż 500zł miesięcznie? A co jeśli budżetem jest 100, czy 200 na miesiąc? Wtedy to już całkowicie szkoda czasu na reklamy? Zostaje nam przyglądać się innym, których na to stać… A klienta odesłać z kwitkiem?
Nic straconego!
Minimalna kwota jaką możemy dziennie ustawić na reklamę to około 5zł. Ja rekomenduje 10zł dziennie. I teraz czy można puścić reklamę na 3 dni mając budżet 30zł? Można! Możesz ustawić taką reklamę na opublikowany post klienta z celem aktywność, aby osiągnąć polubienia pod tym postem. Mając budżet np. 100zł czy można uruchomić reklamę pozyskującą nowych obserwujących?
Można! Właśnie to chciałam w tym poście blogowym przekazać.
Możesz zacząć działać z reklamami już z małymi kwotami.
CZEMU WARTO PUSZCZAĆ REKLAMY DLA KLIENTA Z MAŁYM BUDŻETEM?
uczysz się schematu ustawiania reklam
poznajesz narzędzia reklamowe
masz pierwsze statystyki do porównania
zwiększasz zasięgi i rozpoznawalność marki
zwiększasz ruch w sklepie lub stronie
pozyskujesz nowych obserwujących
wspierasz działania organiczne
pozyskujesz maile do newslettera
powodujesz wzrost ilości zakupów
I CO NAJWAŻNIEJSZE – pokazujesz KLIENTOWI, że to działa!! Jak zobaczy „efekt” reklamy to chętniej zainwestuje większe kwoty. A Ty dostaniesz z tego więcej $$.
Nawet mając mały budżet reklamowy możemy osiągnąć efekty, ale nie obiecujmy klientowi, że wydając 100zł będzie miał miliony zakupów z jednej kampanii.
Jaki budżet jest dla mnie mały? Od 30zł do 500zł. Wiec spokojnie! Oczywiście im większy masz budżet do wykorzystania tym większe wyniki i szybsze, ale to nie oznacza, że bez dużych kwot nie osiągniesz wyników i klient nie będzie zadowolony.
Od czego zacząć działanie z reklamami klienta? Od dobrego planu!
I właśnie dlatego stworzyłam kurs online podczas którego stworzymy wspólnie plan Twoich działań reklamowych z klientem. Poświęć czas i zaplanuj to co chcesz, aby działo się w reklamach, wtedy będziesz mieć lepsze efekty!