Jak planować reklamy dla klienta z małym budżetem?

Jak planować reklamy dla klienta z małym budżetem?

Mały budżet klienta? Czy to przeszkoda, gdy chcemy mu puszczać kampanie reklamowe? Szczególnie wirtualne asystentki, które jako dodatkową usługę świadczą ustawienie kampanii mają tu dylemat.

Czy jest sens w ogóle wchodzić do menedżera reklam, jeśli budżet jaki klient przeznaczył nam na reklamy jest mniejszy niż 500zł miesięcznie? A co jeśli budżetem jest 100, czy 200 na miesiąc? Wtedy to już całkowicie szkoda czasu na reklamy? Zostaje nam przyglądać się innym, których na to stać… A klienta odesłać z kwitkiem?

Nic straconego!

Minimalna kwota jaką możemy dziennie ustawić na reklamę to około 5zł. Ja rekomenduje 10zł dziennie. I teraz czy można puścić reklamę na 3 dni mając budżet 30zł? Można! Możesz ustawić taką reklamę na opublikowany post klienta z celem aktywność, aby osiągnąć polubienia pod tym postem. Mając budżet np. 100zł czy można uruchomić reklamę pozyskującą nowych obserwujących?
Można! Właśnie to chciałam w tym poście blogowym przekazać.

Możesz zacząć działać z reklamami już z małymi kwotami.

CZEMU WARTO PUSZCZAĆ REKLAMY DLA KLIENTA Z MAŁYM BUDŻETEM?

  • uczysz się schematu ustawiania reklam

  • poznajesz narzędzia reklamowe

  • masz pierwsze statystyki do porównania

  • zwiększasz zasięgi i rozpoznawalność marki

  • zwiększasz ruch w sklepie lub stronie

  • pozyskujesz nowych obserwujących

  • wspierasz działania organiczne

  • pozyskujesz maile do newslettera

  • powodujesz wzrost ilości zakupów

  • I CO NAJWAŻNIEJSZE – pokazujesz KLIENTOWI, że to działa!! Jak zobaczy „efekt” reklamy to chętniej zainwestuje większe kwoty. A Ty dostaniesz z tego więcej $$.

Nawet mając mały budżet reklamowy możemy osiągnąć efekty, ale nie obiecujmy klientowi, że wydając 100zł będzie miał miliony zakupów z jednej kampanii.

Jaki budżet jest dla mnie mały? Od 30zł do 500zł. Wiec spokojnie! Oczywiście im większy masz budżet do wykorzystania tym większe wyniki i szybsze, ale to nie oznacza, że bez dużych kwot nie osiągniesz wyników i klient nie będzie zadowolony.

Od czego zacząć działanie z reklamami klienta? Od dobrego planu!
I właśnie dlatego stworzyłam kurs online podczas którego stworzymy wspólnie plan Twoich działań reklamowych z klientem. Poświęć czas i zaplanuj to co chcesz, aby działo się w reklamach, wtedy będziesz mieć lepsze efekty!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *