Grupy niestandardowych odbiorców w reklamach

Co to są grupy niestandardowych odbiorców
i dlaczego warto je wykorzystywać w reklamach?

 Grupy niestandardowe to nic innego jak osoby, które wchodziły w interakcje z Twoją firmą. Możemy te grupy tworzyć na podstawie danych z piksela (kodu zainstalowanego na naszej stronie www), albo z danych od Mety.

Jakie mamy możliwości?

Wbrew pozorom jest ich całkiem sporo. Gdy wejdziemy w miejsce tworzenia niestandardowych grup odbiorców pokaże nam się lista „odbiorców” do wyboru.

Twoje źródła – to są dane z piksela lub Twoich rzeczy – np newslettera.

Witryna – możesz stworzyć grupę odbiorców z osób które były na Twojej stronie internetowej w konkretnym czasie wstecz, lub były na konkretnej podstronie.

Przykład: możesz stworzyć grupę osób które były w ciągu ostatnich 30 dni na konkretnym poście blogowym.

Grupa sama się aktualizuje, wiec to zawsze bedzie 30 dni od dziś.

Lista klientów – możesz pobrać listę z newslettera i wgrać tutaj. Możesz kierować reklamy do osób zapisanych na konkretne listy w newsletterze.

Meta Sources to dane od Facebooka. Możesz stworzyć grupę odbiorców osób, które oglądały Twój film opublikowany na fb/insta. Możesz stworzyć grupę osób, która pisała do Ciebie wiadomości.

Osoby, które były zaangażowane na Facebooku lub Instagramie, reagowały na Twoje reklamy, posty, relacje. Możliwości jest dużo, przeklikaj to miejsce.

 

Mamy ogromne możliwości targetowania – kierowania reklam, tylko często ich nie wykorzystujemy. Warto wejść w miejsce do tworzenia odbiorców i sprawdzić, poklikać. Menedżer reklam nie gryzie. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *