3 pomysły jak zwiększyć liczbę subskrybentów newslettera

Jak zwiększyć liczbę subskrybentów?

Często ten temat przewija się pomiędzy moimi rozmowami z klientami. Dlaczego?

Bo każdy marketingowiec, guru social media trąbi na prawo i lewo, że warto mieć newsletter. Warto zapisywać gdzieś maile, aby potem w razie awarii Facebooka, czy Instagrama mieć kontakt z naszymi odbiorcami, czy klientami.

Jeśli też się zastanawiasz nad tym, jak zwiększyć liczbę subskrybentów swojego newslettera, to jesteś w dobrym miejscu.

Na początku napiszę jaka praktyka nie jest „super” i tu zaznaczam, że mam na myśli reklamy – bo na stronie internetowej zapisy możesz mieć za różne rzeczy. Popularnym zapisem jest odbierz -10% rabatu za zapis na newsletter i w przypadku osób, które właśnie szukają czegoś na stronie, albo w naszym sklepie – ekstra, mają rabat.

Ale czy warto taką reklamę z rabatem ustawić w reklamie? Na osoby, które w ogóle nie znają Twojej marki. Przykładowo scrollujesz tablice i pokazuje Ci się reklama -10% na zakupy za zapis do newslettera Kolakdesigner. Okej, ale co to jest Kolakdesigner? Co oni sprzedają? W ogóle czemu mi się ta reklama pokazuje?

Rozumiecie ten tok rozumowania? Jeśli ktoś nie wie, że masz super lniane spodnie, albo idealną odżywkę do włosów, czy też kurs online dla wirtualnych asystentek to on nie wie, po co mu to 10% i nie zostawi maila za NIC.

Co więc możemy zaproponować w zamian za adres mailowy? 

Czy już rozumiesz co powinno u Ciebie być tą marchewką? Co powinieneś dać odbiorcy, aby dział Ci zostawić maila?

Jeśli jeszcze się wahasz i zastanawiasz co będzie odpowiednie w Twoim przypadku, to zapraszam na konsultacje – wspólnie zaplanujemy podstawę Twojego lejka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *