Często ten temat przewija się pomiędzy moimi rozmowami z klientami. Dlaczego?
Bo każdy marketingowiec, guru social media trąbi na prawo i lewo, że warto mieć newsletter. Warto zapisywać gdzieś maile, aby potem w razie awarii Facebooka, czy Instagrama mieć kontakt z naszymi odbiorcami, czy klientami.

Jeśli też się zastanawiasz nad tym, jak zwiększyć liczbę subskrybentów swojego newslettera, to jesteś w dobrym miejscu.
Na początku napiszę jaka praktyka nie jest „super” i tu zaznaczam, że mam na myśli reklamy – bo na stronie internetowej zapisy możesz mieć za różne rzeczy. Popularnym zapisem jest odbierz -10% rabatu za zapis na newsletter i w przypadku osób, które właśnie szukają czegoś na stronie, albo w naszym sklepie – ekstra, mają rabat.
Rozumiecie ten tok rozumowania? Jeśli ktoś nie wie, że masz super lniane spodnie, albo idealną odżywkę do włosów, czy też kurs online dla wirtualnych asystentek to on nie wie, po co mu to 10% i nie zostawi maila za NIC.
- 1. Mini ebook - nawiązujący do Twoich produktów, czy usług. Jeśli zajmujesz się ekologią niech to będzie mini ebook z eko poradami, jeśli zajmujesz się sprzedażą butów niech to będzie ebook o przechowywaniu butów, albo porady jak o nie dbać, żeby dłużej służyły.
- 2. Wideo - może to być wideo stworzone specjalnie do tego albo nagranie webinaru, który jest normalnie płatny, albo nigdzie niedostępny. Pamiętaj tylko, że to również ma nawiązywać do tego czym się zajmujesz, jeśli robiłaś webinar o ustawianiu reklam na Facebooku, ale kurs masz z jogi, to nie tędy droga.
- 3. Cykl porad - zapisz się na newsletter, aby otrzymywać cyklicznie porady albo cyklicznie newsletter z najważniejszymi informacjami, np. masz produkt dla wirtualnych asystentek - niech w zamian za zapis otrzymują nowinki, porady, case study.
Czy już rozumiesz co powinno u Ciebie być tą marchewką? Co powinieneś dać odbiorcy, aby dział Ci zostawić maila?
Jeśli jeszcze się wahasz i zastanawiasz co będzie odpowiednie w Twoim przypadku, to zapraszam na konsultacje – wspólnie zaplanujemy podstawę Twojego lejka.