kurs online + mentoring

ZARABIAJ na ustawianiu reklam dla innych

Podzielę się z Tobą moim doświadczeniem i poprowadzę za rękę do miejsca 
w którym będziesz zarabiać na ustawianiu kampanii reklamowych dla innych.

Zebrałam moją wiedzę w kurs online, dzięki któremu krok po kroku nauczysz się planować i ustawiać reklamy. Dodatkowo otrzymasz moje wsparcie w grupie i na sesjach Q&A! Moi testerzy stwierdzili, że największa wartość to grupa i sesje.

Na decyzję zostało:

Chciałabym, aby taki kurs ze wsparciem był dostępny kiedy ja zaczynałam
ustawiać kampanie reklamowe dla innych. Dlaczego warto się uczyć właśnie ode mnie?

Nie jestem tylko TEORETYKIEM, ale też PRAKTYKIEM.

Nie jestem tylko osobą, która uczy. Mogłabym zrezygnować z prowadzenia klientów,
ale nie chce, bo chce być na bieżąco + jestem w kontakcie z metą stałym o nowościach itd.

Zobacz, jak kurs wygląda w środku

Program jest idealny dla Ciebie, gdy:

chcesz zarabiać na ustawianiu kampanii reklamowych dla innych 

jesteś Wirtualną Asystentką lub Social Media Menedżerem i chcesz podnieść swoje zarobki

szukasz nauki od kogoś kto przeszedł tą drogę i nadal siedzi w adsach, a nie tylko o nich uczy

już ustawiasz kampanie reklamowe, ale potrzebujesz wsparcia, przegadania swoich przypadków

PROGRAM KURSU:

Moduł 1

Zdobądź klienta

Jak reklamować się jako freelancer od reklam? Jak „pozyskiwać” klientów? Jak przeprowadzać rozmowy z potencjalnymi klientami? Jak powinna wyglądać oferta? Na co zwrócić uwagę w umowie?

Moduł 2

Konfiguracja menedżera firmy i reklam

Pokaże Ci jak z klientem poprawnie skonfigurować menedżera firmy i reklam – piksel, domena, bezpieczeństwo menedżera. Jak zadbać o dostępy i żeby Ci potem to wszystko działało. Co z pikselem i api konwersji? Pokazuje Ci to również na żywym organizmie. Zaprosiłam kilka osób, aby skonfigurować im konto w zamian za nagranie do kursu.

Moduł 3

Plan kampanii reklamowych

Jak powinno wyglądać pierwsze i kolejne planowanie reklam z klientami? Na co musimy zwrócić uwagę? Czy każde spotkanie należy podsumowywać?

Moduł 4

Grupy odbiorców

Jakie masz możliwości w grupach odbiorców? Co musisz wiedzieć, żeby zaproponować to klientowi i ustawić kampanie, aby przynosiły efekty? Podczas tej lekcji jak stworzyć grupy odbiorców z zasobów, które już masz u klienta. Omówimy również jak stworzyć grupy odbiorców podobne zainteresowaniami do followersów lub osób, które dokonały zakupu w sklepie.

Moduł 5

Jak ustawiać reklamy na opublikowane już posty?

Wrzucasz post dla klienta, a klient chce jeszcze podbić zasięgi tego posta? Albo klient opublikował super rolkę i chce dotrzeć do jak największej liczby osób?

Moduł 6

Jak ustawiać reklamy pozyskujące nowych obserwujących na Instagramie?

Klient chce więcej follow? I wcielamy się nagle w rolę nie tylko osoby od reklam – bo musimy konkretnie wyjaśnić co ma przygotować, żeby reklamy miały sens. Tu mamy również dwie opcje do przetestowania, która najlepiej zadziała u naszego klienta.

Moduł 7

Reklama pozyskująca adresy mailowe

Zapis na newsletter, pobranie bezpłatnego materiału? Wyjaśnię Ci krok po kroku jak stworzyć dla klienta taką reklamę, aby jak najtaniej pozyskiwać jakościowe maile. Tu znowu wychodzimy poza ramy „speca” od reklam – będzie tego dużo więcej. Landing, mailing, oto, szybkość ładowania strony. A zapomniałam co z formularzami, manychatem i konwersją?

Moduł 8

Reklama kierująca ruch na stronę

Ja nie chce ruchu, tylko sprzedaż. Trochę o takim kliencie też będzie. I o tym jak jednak przekonać klienta, że o ruch na stronie powinniśmy zadbać. Szczególnie jak budżet jest niewielki

Moduł 9

Reklama sprzedażowa

Reklama sprzedażowa, czyli jak to zrobić żeby reklamy u klienta faktycznie sprzedawały.

Moduł 10

Reklama remarketingowa

Jak trafić do osób, które były na stronie, ale nie kupiły? Jak skłonić takie osoby do zakupu? Jakie reklamy im wyświetlać i czy warto to zrobić? Koniec z dużą liczbą porzuconych koszyków. Zawalcz o efekty i zadowolenie ze współpracy.

BONUSY! Otrzymujesz także:

1 ) dostęp do PÓŁROCZNEJ grupy wsparcia na Facebooku gdzie raz dziennie (w dni robocze) będę odpowiadała na wasze pytania, wątpliwości i wspierała!
2) sesje Q&A (aż 7 spotkań) – będziemy się spotykać na żywo, żebym mogła odpowiedzieć na Twoje pytania, doradzić Będę wspierała Cię przez pierwsze 3 miesiace pracy z kursem.
3) Dostęp do lekcji dodatkowych np. Jak planować reklamy z małym budżetem?  Jak skontaktować się z supportem?  Obsługa menedżera reklam
i więcej!

Podsumujmy!

Dołączając do kursu online + mentoringu

ZARABIAJ na ustawianiu reklam
dla innych

otrzymujesz:

・10 modułów wideo kursu online

・bonusowe lekcje dodatkowe

・aż 7 sesji Q&A na żywo

・dostęp do grupy na pół roku

・nowe materiały, które planuję nagrać

・dostęp do materiałów otrzymujesz na rok

Cena promocyjna:

890 zł

zamiast 1490 zł

Na decyzję zostało:

Kto będzie Cię uczył?

Aleksandra Kolak

Specjalistka od reklam na Facebooku i Instagramie.
Właścicielka firmy Kolakdesigner.

✔  Zajmuję się marketingiem, a w szczególności działaniami w skomplikowanym świecie narzędzi Meta. Lejki sprzedażowe, algorytmy, konwersje – oto moja codzienność. I choć wokół wszystko się zmienia (z algorytmami na czele), jedno pozostaje niezmienne – moja misja, by dzielić się wiedzą z innymi.

✔  Może i odmówię sobie kolejnej pary butów, ale dobrego szkolenia nigdy! Moim ostatnim trofeum jest certyfikat DIMAQ Professional i mam zamiar podnieść poprzeczkę wyżej.

✔  Klienci powierzają mi łącznie ponad 200 tysięcy zł miesięcznie, a ja odwdzięczam im się spektakularnymi efektami np. zwiększoną rozpoznawalnością lub lepszymi wynikami sprzedażowymi.

✔  Nie taki Facebook i Instagram straszne, jak je malują. Mam w DNA umiejętność tłumaczenia skomplikowanych procesów prostymi słowami. I tę część mojej pracy uwielbiam!

✔  Telefon od Marka Zuckerberga? Jeszcze takiego nie miałam, ale kontaktują się ze mną specjaliści z Meta (jest motywacja, by szlifować techniczny angielski!). Czasem przekażą nowinkę, czasem pomogą rozwiązać zagwozdkę.

Nie musisz mi wierzyć na słowo, przeczytaj opinie innych:

Więcej opinii od zadowolonych klientów znajdziesz na mojej stronie.

Nie jestem tylko TEORETYKIEM, ale też PRAKTYKIEM

OPINIE O WSPÓŁPRACY ZE MNĄ

(większość z tych klientów nadal ze mną współpracuje)