Chcesz samodzielnie ustawiać kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie,
ale obsługa menedżera reklam to dla Ciebie czarna magia? 

Wystarczy 10 dni praktycznych ćwiczeń pod moim okiem, by zarządzanie reklamami przestało być dla Ciebie wiedzą tajemną!

 

Dowiesz się, jak:

  • prawidłowo ustalić cel kampanii i zdefiniować grupę odbiorców,
  • utworzyć ciekawe reklamy, a później poprawnie je umiejscowić,
  • odczytywać statystyki i sprawdzać, czy Twoje reklamy działają.

 

Zapisz się na 10-dniowe warsztaty z ustawiania reklam na Facebooku i Instagramie!

 

Dzięki udziałowi w warsztatach zyskasz wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci:

  • krok po kroku stworzyć reklamy dopasowane do Twoich odbiorców,
  • docierać z postami do większej liczby osób,
  • pozyskiwać nowych klientów i odbiorców, wyprzedzając konkurencję!

A to nie wszystko, bo nauczysz się również:

  • testować grupy odbiorców i wygląd reklamy bez zwiększenia kosztów,
  • jak docierać do konkretnych grup odbiorców,
  • sprawdzać statystyki konta reklamowego.

Możesz czytać mnóstwo treści na temat prowadzenia kampanii. Ale tylko praktyka pod okiem eksperta sprawi, że odczujesz efekty bez tracenia budżetu reklamowego. Już wkrótce menedżer reklam nie będzie miał przed Tobą żadnych tajemnic!

 

 

  • osób, które nigdy nie opublikowały reklamy w mediach społecznościowych
  • osób, które chcą zdobywać nowych klientów
  • osób, które chcą docierać do nowych odbiorców 
  • osób, które publikowały reklamy i nie widziały ich efektów
  • osób, które nie wierzą w skuteczność reklam
  • osób, które nie mają budżetów na korzystanie z usług agencji
  • właścicieli firm, którzy delegują ustawianie reklam innym 
  • wirtualnych asystentek, które chcą rozszerzyć swoją ofertę o publikację reklam

  • przeprowadzę Cię krok po kroku przez stworzenie kampanii reklamowej
  • wytłumaczę Ci podstawy i skomplikowane elementy prostym językiem
  • nie zostawię Cię z tym, będę dostępna przez cały czas trwania warsztatów
  • będę dzieliła się z Tobą moim kilkuletnim doświadczeniem
  • nauczę Cię poprawnie ustawiać kampanie reklamowe 
  • wytłumaczę jak wyciągać wnioski ze statystyk 
  • kameralne grupy gwarantują zaangażowanie prowadzącego

 Lekcja 1 :  Konfiguracja
Spotkanie ze mną 1:1 do 30min na zoomie. Pomogę Ci poprawnie skonfigurować menedżera reklam. Kiedy? W dwa pierwsze dni warsztatów będę dostępna. Link do umówienia konkretnej godziny otrzymasz mailem po zakupie warsztatów.

– Jak poprawnie skonfigurować menedżera reklam? 
– Jak stworzyć i ustawić menedżera firmy?
– Jak nadawać dostępy pracownikom, aby to było bezpieczne?
– Jak zweryfikować domenę?
– Co możemy zrobić teraz, aby później nie mieć blokady konta reklamowego?

 Lekcja 2 : Strategia i planowanie kampanii reklamowych.
– Co to jest strategia?
– Jak wykorzystać strategię w swoich kampaniach?
– Jak prawidłowo zaplanować kampanię reklamową?
– Czym różni się kampania reklamowa do kampanii sprzedażowej?

Lekcja 3 : W jaki sposób ja planuję kampanię dla moich klientów? 
– Opowiem Ci, w jaki sposób ja planuje kampanię dla moich klientów.
– Dowiesz się, od czego zaczynam, jak wygląda proces planowania i rozpisywania kampanii reklamowych u mnie.

Lekcja 4 : Kampania Reklamowa
– Z czego składa się kampania reklamowa?

– Podstawy reklamy ustawianej w menedżerze reklam.
– Dostosowanie budżetu do swoich działań.
– Na jakim poziomie reklamy ustalać budżet?

 Lekcja 5 : Cel reklamy – wybierzmy cel, który jest najlepszy dla Ciebie.
– Jakie są cele reklamowe?
– Jaki cel reklamy wybrać?
– Czy cel reklamy wpływa na jej skuteczność?
– Jak sprawdzić skuteczność reklamy w odniesieniu do celu?

 Lekcja 6 : Zestawy reklam
– Jak stworzyć profil idealnego klienta?
– Do kogo kierować swoje reklamy?
– Terminologia używana do grup odbiorców w marketingu.
– Jak prawidłowo kierować reklamy do swoich odbiorców? 

 Lekcja 7 : Umiejscowienie reklamy
– jakie są typy umiejscowień reklamy?
– gdzie odbiorcy powinni widzieć Twoją reklamę?
– czy w zależności od umiejscowienia musze stworzyć inne materiały do reklamy?

 Lekcja 8 : Kreacja reklamy
– Czy używać istniejących postów w reklamach?
– Jakie kreacje wizualne wybrać – zdjęcia, animacje, grafiki, wideo?
– Jak wyglądają wizualnie skuteczne kampanie reklamowe?
– Jak napisać skuteczny tekst reklamowy?
– Jakiego przycisku CTA użyć?

 Lekcja 9 : Remarketing i piksel Facebooka
– Czy to nasza tajna broń?
– Co to jest remarketing?
– Jak prawidłowo używać remarketingu?
– Co to jest piksel Facebooka?
– Jak prawidłowo ustawić piksel Facebooka?
– Jak wykorzystywać dane z piksela Facebooka?

 Lekcja 10 : Analiza statystyk
– Jak czytać statystyki reklam?
– Jak  poprawnie wyciągać wnioski z przeprowadzonych kampanii reklamowych?
– Kiedy wyłączyć reklamę?
– Czy mogę zwiększać budżet w trwającej kampanii?
– Co zrobić jeśli jeden ze wskaźników jest niezadowalający? 

SPOTKANIE 1:1 !
Spotkanie podsumowujące warsztaty ze mną 1:1 do 30min na zoomie. Odpowiem na Twoje dodatkowe pytania, doradzę konkretne rozwiązania.
W dwa pierwsze robocze dni po zakończeniu warsztatów będę dostępna.
Link do umówienia konkretnej godziny otrzymasz mailem po zakupie warsztatów.

 BONUSY:
– Biblioteka reklam, czyli sprawdzanie swojej konkurencji,
– Tworzenie grupy niestandardowych odbiorców
– Tworzenie grupy podobnych odbiorców
i więcej…

DWIE TRANSMISJE NA ŻYWO Z ODPOWIEDZIAMI NA PYTANIA – Q&A w grupie.
Terminy transmisji na żywo są z góry ustalone, znajdziesz je na karcie produktu terminu warsztatów, który Cię interesuje.

Każdego dnia w grupie na Facebooku o godzinie 9:00 zostanie opublikowana lekcja wideo. (nie musisz być o tej godzinie, materiał będzie dostępny) Dodatkowo spodziewaj się bonusów, odpowiadania na pytania, pdf, prac domowych. Możesz działać we własnym tempie, ale proponuję brać czynny udział w naszych spotkaniach na żywo – odbędą się takie dwa podczas naszych 10 dniowych warsztatów. Kiedy? Terminy transmisji na żywo są z góry ustalone, znajdziesz je na karcie produktu terminu warsztatów, który Cię interesuje.

Dodatkowo będą dwa spotkania 1:1 link do umówienia terminu i godziny otrzymasz po zakupie warsztatów – WAŻNE, zarezerwuj termin.

Na żywo będę odpowiadała na pytania, które pojawią się podczas live i które pojawiły się w grupie. Codziennie możesz publikować własne posty i dzielić się wątpliwościami i pytaniami. Będę dostępna (10 dni) podczas warsztatów w grupie i będę na nie odpowiadać.

WAŻNE: DOSTĘP DO GRUPY I MATERIAŁÓW PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW OTRZYMASZ NA PÓŁ ROKU.

 

KLIKNIJ W INTERESUJĄCY CIĘ TERMIN

I WSKOCZ DO SKLEPU:

warsztaty 6 lutego

OPINIE