Chcesz zanurzyć się w świat reklam na Facebooku i Instagramie i zdobyć uporządkowaną wiedzę od podstaw?
Skorzystaj z mojej eksperckiej wiedzy i doświadczenia w formie kursu online.
Chcesz wreszcie ruszyć ze swoim biznesem i czujesz, że potrzebne są do tego reklamy?
Jesteś w dobrym miejscu!
Nazywam się Aleksandra Kolak i specjalizuję się w prowadzeniu skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie. Menedżera reklam znam jak własną kieszeń, a świat reklam nie ma przede mną tajemnic.
MEGA DAWKA WIEDZY DLA POCZĄTKUJĄCYCH!
Ten kurs online jest skierowany do osób, które chcą ustawiać reklamy, ale nie wiedzą jak robić to skutecznie. Zebrałam moją wiedzę w kurs online, dzięki któremu krok po kroku nauczysz się planować i ustawiać reklamy. Bonusowo również będzie możliwość zadania pytań podczas sesji Q&A raz w miesiącu!
Dostęp do kursu otrzymasz na rok.
LEKCJE, KTÓRE ZNAJDZIESZ W KURSIE:
1. Konfiguracja menedżera firmy i reklam – dostęp od razu
Pokaże Ci jak poprawnie skonfigurować menedżera firmy i reklam – piksel, domena, bezpieczeństwo Twojego menedżera – to tematy, które będą poruszone.
2. Plan kampanii reklamowych – dostęp od razu
Stworzymy wspólnie plan Twoich działań reklamowych. Poświęć czas i zaplanuj to co chcesz, aby działo się w Twoich reklamach, wtedy będziesz mieć lepsze efekty!
3. Jak skutecznie wybierać grupy odbiorców ustawiając reklamy? – dostęp od razu
Podczas tej lekcji dowiesz się jak trafiać do odbiorców, których interesują Twoje treści. A także jak stworzyć grupy odbiorców z zasobów, które już masz. Omówimy również jak stworzyć grupy odbiorców podobne zainteresowaniami do twoich followersów lub osób, które dokonały zakupu w twoim sklepie.
4. Jak ustawiać reklamy pozyskujące nowych obserwujących na Instagramie? – dostęp od razu
Przeprowadzę Cię przez proces przygotowania i opublikowania reklam, dzięki którym zwiększysz swoje zasiegi i liczbę followersów/obserwujących na Facebooku i Instagramie. Samo mięcho!
5. Twoja pierwsza reklama kierująca ruch na stronę. – dostęp od razu
Opowiem Ci wszystko o reklamach które skierują ruch do Twojej strony www – jak ustawić takie reklamy, jak powinny wyglądać. Wiedza tajemna na wyciągnięcie ręki.
6. Reklama pozyskująca adresy mailowe. – dostęp od razu
Chcesz pozyskiwać adresy mailowe od potencjalnych klientów? Zapis na newsletter, pobranie bezpłatnego materiału? Wyjaśnię Ci krok po kroku jak stworzyć taką reklamę, aby jak najtaniej pozyskiwać jakościowe maile.
7. Reklama sprzedażowa – dostęp od razu
Reklama sprzedażowa, czyli jaka? Jak przygotować materiały, jakie teksty i gdzie kierować, aby reklamy wspomagały Twoją sprzedaż? Ten temat rozłożymy na czynniki pierwsze podczas tej lekcji.
8. Reklama remarketingowa – dostęp od razu
Jak trafić do osób, które były na Twojej stronie, ale nie kupiły? Jak skłonić takie osoby do zakupu? Jakie reklamy im wyświetlać i czy warto to zrobić? Koniec z dużą liczbą porzuconych koszyków.
*BONUS – sesja Q&A raz w miesiącu
Będziesz mieć możliwość zadania mi pytań do kursu
Chcesz poznać szczegóły poszczególnych lekcji? Oto one:
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ od czego zacząć
☛ jak wygląda pierwsze spotkanie z freelancerem lub agencją reklamową
☛ na jakie pytania musisz znać odpowiedź
☛ jak wygląda brief dla agencji
☛ jak wypełnić ten brief
☛ jak ustalić plan na dany miesiąc
☛ jak podzielić budżet na poszczególne reklamy
☛ jakie elementy składowe musisz przygotować
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ na kogo kierować swoje reklamy,
☛ jak trafiać do odbiorców, których interesują Twoje treści?
☛ jak stworzyć grupy odbiorców z zasobów, które już masz?
☛ gdzie się to wybiera
☛ jak stworzyć grupy odbiorców podobne zainteresowaniami do twoich followersow lub osób, które dokonały zakupu w twoim sklepie?
☛ jak stworzyć grupy niestandardowych odbiorców
☛ jak stworzyć grupy podobnych odbiorców
☛ terminy używane w związku z ustawianiem grup odbiorców – ciepli, zimni, podobni, lookalike, niestandardowi – dowiesz się o co w tym wszystkim chodzi
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ jak dzięki reklamie zdobyć obserwujących
☛ czemu warto ustawiać reklamy
☛ który cel kampanii wybrać, aby zdobywać więcej obserwujących profilu
☛ menedżer reklam, czy promuj post na IG, gdzie ustawić tą reklamę
☛ do kogo najlepiej skierować tą reklamę,
☛ gdzie poprawnie umiejscowić kampanie reklamowe,
☛ jak powinna wyglądać Twoja reklama wizualnie, aby więcej osób kliknęło obserwuje
☛ jaki tekst się najlepiej klika w przypadku reklam pozyskujących nowych obserwujących
☛ odczytywać statystyki i sprawdzać, czy Twoje reklamy działają.
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ jak sprawić, aby więcej osób wchodziło na Twoją stronę www
☛ który cel kampanii wybrać jeśli chcesz skierować ruch na stronę,
☛ do kogo możesz skierować tą reklamę,
☛ gdzie poprawnie umiejscowić kampanie reklamowe,
☛ jak powinna wyglądać Twoja reklama wizualnie,
☛ jaki tekst się najlepiej klika,
☛ odczytywać statystyki i sprawdzać, czy Twoje reklamy działają.
Pdf z instrukcją
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ jak dzięki reklamie zdobywać adresy mailowe
☛ które cele kampanii możesz wybrać jeśli chcesz pozyskiwać adresy mailowe,
☛ jak wykorzystać który cel reklamowy
☛ do kogo możesz skierować tą reklamę,
☛ gdzie poprawnie umiejscowić kampanie reklamowe,
☛ jak powinna wyglądać Twoja reklama wizualnie,
☛ jaki tekst się najlepiej się sprawdza przy pozyskiwaniu maili,
☛ jeśli landing – to jaki?
☛ co dać w zamian za maila?
☛ odczytywać statystyki i sprawdzać, czy Twoje reklamy działają.
Pdf z instrukcją
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ które cele kampanii możesz wybrać jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż,
☛ do kogo możesz skierować tą reklamę,
☛ gdzie poprawnie umiejscowić kampanie reklamowe,
☛ jak powinna wyglądać Twoja reklama wizualnie,
☛ jaki tekst się najlepiej się sprawdza przy sprzedaży,
☛ jakie zdarzenie niestandardowe ustawić,
☛ odczytywać statystyki i sprawdzać, czy Twoje reklamy działają.
Pdf z instrukcją
dostęp od razu
Dowiesz się:
☛ które cele kampanii możesz wybrać jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż z remarketingu,
☛ do kogo możesz skierować tą reklamę,
☛ gdzie poprawnie umiejscowić kampanie reklamowe,
☛ jak powinna wyglądać Twoja reklama wizualnie,
☛ jaki tekst się najlepiej się sprawdza przy sprzedaży remarketingowej,
☛ jakie zdarzenie niestandardowe ustawić,
☛ odczytywać statystyki i sprawdzać, czy Twoje reklamy działają.
Pdf z instrukcją
dostęp od razu