Tik tak.. tik tak…
Czas leci, a Tobie przypomniało się, że w listopadzie to jest taki dzień w którym warto zrobić promocje? No to ruszamy z tematem, czyli kampania na Black Friday last minute!
Jeśli z wyprzedzeniem nie masz zaplanowanych działań reklamowych na Black Friday to kilka informacji ode mnie, które mogą pomóc Ci w ogarnięciu tego na ostatnią chwilę.
- 1. Zastanów się nad tym co chcesz zaproponować swoim klientom. Może rabat % na wszystko, co znajduje się w Twoim sklepie? A może rabat na dany produkt? Jest też możliwość stworzenia pakietów i rabatowania ich, albo darmowa dostawa! Możliwości masz wiele. Od Ciebie zależy którą wybierzesz. Najważniejsze jest, aby promocja nie była za duża w kontekście Twoich zasobów i aby nie było to skomplikowane tzn. jeśli rabatujesz kilka produktów, każdy w inny sposób zastanów się czy klient zrozumie co masz na myśli.
- 2. Stwórz materiały, które mówią KONKERTNIE o tym co jest w promocji. Jakbyś miał wytłumaczyć swojej babci co sprzedajesz i daj jasną informację jaką promocję oferujesz.
- 3. Ustaw kampanie reklamowe z wyprzedzeniem, a start reklamy ustaw na datę, kiedy rozpoczynasz promocje np. ustawiasz reklamy 18 listopada z datą rozpoczęcia na 24. Dlaczego? Bo w systemie akceptowania reklam może stworzyć się korek. Lepiej go ominąć i mieć wcześniej zaakceptowaną reklamę gotową do wystartowania.
- 4. Komunikuj promocję również w innych miejscach - newsletter, relacje, rolki, posty. Same reklamy nie zawsze wystarczają!
Mam nadzieję, że te punkty pomogą Ci w stworzeniu kampanii reklamowej na ostatnią chwilę i skłonią Cię do planowania działań z wyprzedzeniem. Jeśli wahasz się co zrobić → podpowiem.