ZARABIAJ na ustawianiu reklam – grupa testowa kursu online

Uncategorized

Program kursu

Start kursu: 24 czerwca 2024

Wstęp

Lekcja 1 – Zdobądź klienta

Lekcja 2 – Konfiguracja menedżera firmy i reklam
Pokaże Ci jak z klientem poprawnie skonfigurować menedżera firmy i reklam – piksel, domena, bezpieczeństwo menedżera. Jak zadbać o dostępy i żeby Ci potem to wszystko działało. Co z pikselem i api konwersji?

Sesje Q & A

Lekcja 3 – Plan Kampanii Reklamowych
Jak powinno wyglądać pierwsze i kolejne planowanie reklam z klientami? Na co musimy zwrócić uwagę? Czy każde spotkanie należy podsumowywać?

Bonus – Jak planować reklamy z małym budżetem

Lekcja 4 – Grupy odbiorców
Jakie masz możliwości w grupach odbiorców? Co musisz wiedzieć, żeby zaproponować to klientowi i ustawić kampanie, aby przynosiły efekty? Podczas tej lekcji jak stworzyć grupy odbiorców z zasobów, które już masz u klienta. Omówimy również jak stworzyć grupy odbiorców podobne zainteresowaniami do followersów lub osób, które dokonały zakupu w sklepie.

Lekcja 5 – Reklamy na opublikowane posty
Jak ustawiać reklamy na opublikowane już posty? Wrzucasz post dla klienta, a klient chce jeszcze podbić zasięgi tego posta? Albo klient opublikował super rolkę i chce dotrzeć do jak największej liczby osób?

Lekcja 6 – Reklama na nowych obserwujących
Klient chce więcej follow? I wcielamy się nagle w rolę nie tylko osoby od reklam - bo musimy konkretnie wyjaśnić co ma przygotować, żeby reklamy miały sens. Tu mamy również dwie opcje do przetestowania, która najlepiej zadziała u naszego klienta.

Bonus – Jak się skontaktować z supportem?

Lekcja 7 – Reklama pozyskująca adresy mailowe
Zapis na newsletter, pobranie bezpłatnego materiału? Wyjaśnię Ci krok po kroku jak stworzyć dla klienta taką reklamę, aby jak najtaniej pozyskiwać jakościowe maile. Tu znowu wychodzimy poza ramy "speca" od reklam - będzie tego dużo więcej. Landing, mailing, oto, szybkość ładowania strony. A zapomniałam co z formularzami, manychatem i konwersją?

Lekcja 8 – Reklama kierująca ruch na stronę
Ja nie chce ruchu, tylko sprzedaż. Trochę o takim kliencie też będzie. I o tym jak jednak przekonać klienta, że o ruch na stronie powinniśmy zadbać. Szczególnie jak budżet jest niewielki.

Lekcja 9 – Reklama sprzedażowa
Reklama sprzedażowa, czyli jak to zrobić żeby reklamy u klienta faktycznie sprzedawały.

Lekcja 10 – Reklama remarketingowa
Jak trafić do osób, które były na stronie, ale nie kupiły? Jak skłonić takie osoby do zakupu? Jakie reklamy im wyświetlać i czy warto to zrobić? Koniec z dużą liczbą porzuconych koszyków. Zawalcz o efekty i zadowolenie ze współpracy.

Bonus – Obsługa menedżera reklam

Bonus – Statystyki

Bonus – Case study mojego ebooka

Bonus – Checklista współpracy – o czym rozmawiać z potencjalnym klientem